Zapytanie ofertowe na remont sygnatury dachu kościoła parafialnego p.w. śś Piotra i Pawła w Racławicach

Parafia Rzymskokatolicka pw. śś Piotra i Pawła w Racławicach w związku z chęcią skorzystania z dofinansowania w ramach Rządowego Programu Odbudowy Zabytków na remont sygnatury dachu kościoła parafialnego, publikuje zapytanie ofertowe.

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

 

W ramach przedsięwzięcia „Remont sygnatury dachu kościoła parafialnego p.w. śś Piotra i Pawła w Racławicach” dofinansowanego w ramach Rządowego Programu Odbudowy Zabytków.

1. Zamawiający:

Parafia Rzymskokatolicka pw. śś Piotra i Pawła w Racławicach

Racławice 48,

32-222 Racławice

tel. 509 357 813

2. Tryb Zamówienia.

1) Zamawiający nie jest zamawiającym w rozumieniu ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 11 września 2019r. (t.j. Dz.U. z 2023 poz. 1605 z późn.zm)
2) Zamówienie realizowane jest w sposób zapewniający transparentność wydatkowania pozyskanych środków.
3) Postępowanie prowadzone jest z zachowaniem zasady przejrzystości, transparentności uczciwej konkurencji i równego traktowania Wykonawców.

3. Opis przedmiotu zamówienia

1)  Przedmiotem zamówienia są prace konserwatorskie, restauratorskie i budowlane sygnatury dachu kościoła parafialnego p.w. śś Piotra i Pawła w Racławicach zlokalizowanego no działce o nr. ewidencyjnym 658/1 w Racławicach.
2) Przedmiotowa sygnatura jest częścią kościoła wpisanego do rejestru zabytków pod nr. A-290 z 12.08.1971r. (nowy nr. A-997/M z 04.08 2009r).
3) Zakres robót przewiduje:
a) Rozbiórkę pokrycia dachowego
b) Wymianę deskowania dachu
c) Wymianę krokwi narożnych lub koszowych w konstrukcji dachu
d) Wymianę murłat i podwalin w konstrukcji dachu
e) Czyszczenie i odgrzybianie oraz impregnacja niezdemontowanych drewnianych elementów
f) Wykonanie pokrycia dachowego z blachy tytanowo cynkowej
g) Renowacja metalowego krzyża
h) demontaż i montaż dzwonu
i) montaż instalacji odgromowej
j) Do obowiązku Wykonawcy należeć będzie również wykonanie dokumentacji konserwatorskiej.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w przedmiarze robót, projekcie budowlanym, Programie prac konserwatorskich oraz STWIOR stanowiące Załącznik nr 5,6,9 do niniejszego Zapytania Ofertowego, przy czym przedmiar robót, posiada jedynie charakter pomocniczy i nie jest podstawą sporządzenia przez Wykonawcę wyceny. Przedmiar robót jest dokumentem podrzędnym w stosunku do projektu budowlanego, technicznego i programu prac konserwatorskich co oznacza, że roboty opisane w projekcie budowlanym, technicznym i programie prac konserwatorskich wchodzą w zakres zamówienia podstawowego, nawet jeżeli nie zostały ujęte w przedmiarze robót.

4) Ponadto Zamawiający oczekuje od Wykonawcy udzielenia na wykonany przedmiot umowy i zastosowane materiały, gwarancji i rękojmi na okres nie krótszy niż 36 miesięcy, który to okres może zostać przez Wykonawcę wydłużony o maksymalny punktowany okres 24 miesiące.

4. Termin realizacji umowy – do dwunastu miesięcy od dnia podpisania umowy.

5. Warunki realizacji przedmiotu zamówienia
1) Na każde żądanie Zamawiającego, w toku realizacji zamówienia, Wykonawca musi przedstawić, m.in., bieżący zakres prac i materiały użyte do konserwacji,
2) Prace konserwatorskie winny być wykonane z największą starannością i w najwyższym standardzie, zgodnie z zasadami sztuki konserwatorskiej, obowiązującymi zasadami i przepisami prawa regulującymi wykonywanie czynności tego rodzaju w tym przepisami dotyczącymi ochrony konserwatorskiej oraz terminowo.
3) Przedmiot zamówienia winien być wykonany zgodnie z Programem prac konserwatorskich oraz Pozwoleniami Małopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków nr ZN-I.5142.557.2023 i ZN-I.5142.414.2023, oraz Decyzją Nr 150/2024 Starosty Miechowskiego będące Załącznikiem nr 7 i 8 do niniejszego Zapytania ofertowego.

6. Sposób przygotowania oferty
1) Oferent powinien stworzyć ofertę na formularzu załączonym do niniejszego Zapytania ofertowego (Załącznik nr 1) wraz z niezbędnymi załącznikami wskazanymi w Zapytaniu ofertowym,
2) Wykonawca może złożyć jedną ofertę. Złożenie więcej niż jednej oferty spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez wykonawcę,
3) Oferta musi być sporządzona w języku polskim jako wydruk z komputera lub czytelnie inną trwałą techniką w sposób zapewniający jej czytelność podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy,
4) Jeżeli osoba (osoby) podpisująca ofertę (reprezentująca wykonawcę lub wykonawców występujących wspólnie) działa na podstawie pełnomocnictwa, pełnomocnictwo to w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem musi zostać dołączone do oferty,
5) Wszystkie poprawki lub zmiany treści oferty muszą być naniesione w sposób umożliwiający odczytanie błędnego tekstu (przekreślone), parafowane i datowane własnoręcznie przez osobę podpisującą ofertę.
6) Wykonawcy mogą ubiegać się wspólnie o udzielenie zamówienia. W takim przypadku ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Pełnomocnictwo należy załączyć do oferty. Pełnomocnictwo powinno jednoznacznie określać postępowanie, do którego się odnosi, precyzować zakres umocowania i wskazywać pełnomocnika. Musi też wyliczać wszystkich wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o zamówienia i każdy z nich powinien podpisać się pod tym dokumentem. Jeżeli wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, oświadczenia oraz dokumenty dotyczące Wykonawcy składa każdy z nich.
7) Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
8) Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkie podmioty występujące wspólnie.
9) Wszelka korespondencja między zamawiającym a wykonawcami wspólnie ubiegającymi się o udzielenie zamówienia będzie kierowana do ustanowionego pełnomocnika ze skutkiem dla mocodawców.

  1. 7. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny ich spełnienia.

1)  O udzielenie zamówienia może ubiegać się wykonawca, który:
a) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert należycie wykonał (tj. zgodnie z przepisami prawa i prawidłowo ukończył) co najmniej jedną robotę przy remoncie konserwatorskim dachu, o wartości netto minimum 150.000,00 zł
Potwierdzeniem spełnienia warunku będzie złożony przez Wykonawcę wraz z ofertą Wykaz robót wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, wraz z podaniem ich rodzaju, nazwy zadania, w ramach którego zostały wykonane, dat ich wykonania, podmiotów, na rzecz których roboty zostały wykonane, będącego Załącznikiem nr 2 do niniejszego Zapytania Ofertowego.

b) dysponuje kadrą niezbędną do realizacji prac objętych zakresem umowy, przez co rozumie się skierowanie do wykonania prac:
* minimum1 osoby posiadającej kwalifikacje uprawniające do kierowania pracami konserwatorskimi i restauratorskimi lub samodzielnego ich wykonywania, określone w art. 37a, ust. 1 i 2 Ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami ( Dz.U.2022 poz.840 z późn.zm), oraz
* minimum 1 osoby posiadającej kwalifikacje uprawniające do przyjęcia obowiązku kierowania pracami budowlanymi albo nadzoru inwestorskiego przy zabytkach nieruchomych, zgodnie z art. 37c. ww. ustawy, która posiada doświadczenie zawodowe w pełnieniu funkcji kierownika budowy lub kierownika robót, minimum pięć lat po uzyskaniu uprawnień oraz pełnił funkcję kierownika budowy lub kierownika robót przy realizacji co najmniej dwóch zamówień na kwotę min. 200.000,00 zł brutto każde tj. umów, z których każda zawierało wykonanie prac budowlano-konserwatorskich, w obiekcie wpisanym do rejestru zabytków/ewidencji zabytków.

Potwierdzeniem spełnienia warunku będzie złożony przez Wykonawcę wraz z ofertą Wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia odpowiedzialnych za:

  • kierowanie pracami konserwatorskimi i restauratorskimi lub samodzielnego ich wykonywania ora
  •  osób skierowanych do kierowania pracami budowlanymi
    wraz z informacjami na temat ich: kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. wraz z kopią dokumentów, potwierdzających ich uprawnienia. Wykaz należy przygotować zgodnie ze wzorem określonym w Załączniku nr 3 do niniejszego Zapytania ofertowego.

8. Kryteria oceny ofert.

Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie niżej wymienionych kryteriów oraz przypisanych im wag:

Cena – waga 70%
Deklarowany okres gwarancji – waga 30%

według kryterium „cena oferty” ofercie zostaną przyznane punkty zgodnie ze wzorem:

C= (Cmin / Cob )x100 pkt

gdzie:

Cmin – najniższa cena spośród cen ofert niepodlegających odrzuceniu

Cbo – cena badanej oferty

według kryterium „Deklarowany okres gwarancji jakości wykonania” ofercie zostaną przyznane punkty zgodnie ze wzorem:
 

G= (Gob / Gmax )x100 pkt

gdzie:

Gmax – najdłuższy okres gwarancji za wykonane roboty budowlane, zamontowane urządzenia oraz wbudowane materiały spośród podanych w ofertach niepodlegających odrzuceniu – podany w miesiącach

Gob – okres gwarancji za wykonane roboty budowlane, zamontowane urządzenia oraz wbudowane materiały badanej oferty – podany w miesiącach

Jeżeli najdłuższy okres gwarancji jakości wykonania spośród okresów gwarancji podanych we wszystkich ofertach niepodlegających odrzuceniu będzie dłuższy niż 60 miesięcy, Zamawiający przyjmie Gmax= 60 miesiecy i dla oceny ofert Zamawiający przyjmuje okres gwarancji równy 60 miesięcy, natomiast do umowy zostanie wpisany okres gwarancji podany w ofercie. Okres gwarancji podany przez Wykonawcę w ofercie nie może być krótszy niż 36 miesięcy.

Ocenę oferty stanowić będzie liczba punktów równa:

C  0,70 + G  0,30.

Punktacja przyznawana ofertom w kryterium będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

9. Termin i tryb składania ofert

  1. Ofertę należy złożyć w formie papierowej w Kancelarii Parafialnej za pośrednictwem poczty, kuriera, osobiście pod adresem: Parafia Rzymskokatolicka pw. śś Piotra i Pawła w Racławicach, Racławice 48, 32-222 lub elektronicznie: sdm.raclawice@gmail.com (podpisany i zeskanowany formularz oferty oraz pozostałe załączniki) do dnia 19.08.2024r. do godz. 10:00.
  2. Oferty nadsyłane drogą pocztową lub składane osobiście powinny być dostarczone w nieprzejrzystym, zamkniętym opakowaniu opatrzonym nazwą: „Wykonanie remontu sygnatury dachu kościoła parafialnego p.w. śś Piotra i Pawła w Racławicach
  3. Decydujące znaczenie dla oceny zachowania terminu składania ofert ma data wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data jej wysłania przesyłka pocztową czy kurierską.
  4. Oferta złożona po terminie zostanie odrzucona.
  5. Otwarcie złożonych w ramach postępowania ofert nastąpi niezwłocznie po upływie terminu składania ofert.
  6. Wykonawca związany jest ofertą przez okres 30 dni licząc od dnia, w którym upływa termin składania ofert.
  7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania Wykonawców do wyjaśnień i treści złożonych ofert.

10.Ocena ofert, informacja o wyborze oferty i unieważnienie postępowania.

  1. W szczególnie uzasadnionych przypadkach Zamawiający może w każdym czasie przed upływem terminu do składania ofert zmodyfikować treść zapytania ofertowego. Dokonaną w ten sposób modyfikację zamieści na stronie internetowej Zamawiającego.
  2. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty dla przedmiotowego zamówienia, Zamawiający zamieści stosowną informację na stronie internetowej na której opublikowane zostało ogłoszenie.
  3. Z wybranym Oferentem zostanie zawarta umowa w formie pisemnej pod rygorem nieważności,
  4. Zamawiający unieważni postępowanie, jeżeli nie wpłynie żadna ważna oferta.
  5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyn.
  6. W przypadku unieważnienia postępowania, Zamawiający niezwłocznie zamieści informację na stronie internetowej, na której opublikowane zostało ogłoszenie.
  7. W przypadku gdy wybrany Wykonawca odstąpi od podpisania umowy z Zamawiającym, możliwe jest podpisanie umowy z kolejnym wykonawcą, który w postępowaniu o udzielenie zamówienia uzyskał kolejną najwyższą liczbę punktów.

11. Umowa i warunki zmiany umowy

  1. Projekt umowy stanowi Załącznik nr 4 do Zapytania ofertowego.
  2. Udzielenie zamówienia wymaga podpisania umowy pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą,
  3. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy, w przypadku, gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy. W przypadku, gdy okoliczności „siły wyższej” uniemożliwią którejkolwiek ze stron chwilowe wykonanie zobowiązań umownych, ustalone terminy zobowiązań umownych będą przesunięte o czas trwania okoliczności „siły wyższej” oraz odpowiednio o czas trwania jej skutków. Jako „siłę wyższą” rozumie się wydarzenia i okoliczności nadzwyczajne, nieprzewidywalne, niezależne od woli i intencji którejkolwiek ze Stron umowy. Zmiana jest możliwa także w zakresie w jakim jest niezbędna do zrealizowania zamówień zgodnie z obowiązującym prawem.

12. Wszystkie zapytania dotyczące postępowania należy kierować w formie elektronicznej na adres: sdm.raclawice@gmail.com

Załączniki:

Zał. Nr 1. formularz ofertowy

Zał. Nr 2. Wykaz robót

Zał. Nr 3. Wykaz osób

Zał. Nr4. Projekt umowy.

Zał. Nr 5 przedmiar

Zał. Nr 6 Projekt budowlany i Program prac konserwatorskich

Zał. Nr 7. Pozwolenia MWKZ

Zał. Nr.8 Decyzja Starosty Miechowskiego

Zał. Nr 9 STWiOR

Proboszcz Parafii – ks. Józef Gałecki

 

 

 

Klauzula informacyjna

Zgodnie z art. 13 ust. 1-2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (dalej „RODO”) informujemy, że:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Parafia Rzymskokatolicka p.w. św. Piotra i Pawła w Racławicach, Racławice 48, 32-222 Racławice, kontakt: pod adresem e-mail sdm.raclawice@gmail.com lub pocztą tradycyjną na adres: Parafia Rzymskokatolicka p.w. św. Piotra i Pawła w Racławicach, Racławice 48, 32-222 Racławice.
  2. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na postawie art. 6 ust 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia „Wykonanie konserwacji ołtarza bocznego z obrazami znajdującego się w kościele parafialnym p.w. śś Piotra i Pawła w Racławicach
  3. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane innym osobom lub podmiotom.
  4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja z realizacji projektu „Wykonanie konserwacji ołtarza bocznego z obrazami znajdującego się w kościele parafialnym p.w. śś Piotra i Pawła w Racławicach.
  5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres prowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia oraz po jego zakończeniu zgodnie z przepisami dotyczącymi archiwizacji oraz trwałości projektu (jeżeli dotyczy),
  6. Podanie przez Pani/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest warunkiem ważności oferty oraz konieczne do realizacji umowy.
  7. Przysługuje Pani/Pana prawo do:
  • dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii,
  • sprostowania (poprawiania) swoich danych,
  • usunięcia, ograniczenia lub wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania,
  • przenoszenia danych,
  • wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych
    8. nie przysługuje Pani/Pana
    a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
    b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
    c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
    9. Pani/Pana dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą podlegały profilowaniu.

UWAGA – załączniki 6 do 9 ze względu na ograniczenie serwera są dostępne na stronie UG w Racławicach

Do pobrania

Komentowanie jest wyłączone.